Två saker kvar

Hej Mansikka!

På söndag är det planerat avslutningsmöte med Laserdome och spa hos Anton. Vi överlämnar detta med varm hand till er småjordgubbar. Det ska bli kul och läsa/höra hur det gick, använd gärna bloggen till detta! Ansvariga för vattentunnan är Anton, Sara för spaeriet och Ludvig för att kolla upp Laserdome. Hör av er om ni behöver vägledning på nåt vis.

Veckan efter det så är det Avslutningshajk som vi ledare planerar. Allt är inte klart ännu men ni ska vara beredda på att ta med en ifylld lapp om detta, kanske på söndag. Men troligen så får ni anmäla er via Doodle (precis som för jamboreemötet) till att börja med. Mer info om hajken kommer inom kort, kanske redan idag!

Hej hej,

/Storjordgubbarna

Kommentarer
Postat av: Anton Van Der Habén

kan palm och sara kontakta mig? Jag måste prata angående spaet hemma hos mig =)

Och sen vill jag passa på att fråga när Laserdomen är för jag vet att t.ex Rasmus Van Der Persson ska på någon konfirmandgrej mitt på dagen.



Ludvig, du har väl bokat i tid? :)



Tjüss! Bis dan!

2010-06-12 @ 15:40:23
Postat av: Ludvug Torell

Jag har inte bokat, jag fick inte i uppgift att boka.

De öppnar 11 stänger 20 oh kostar 100 kronor för två spelomgångar.

Vi borde fan ha talat om det här under förra veckan.

2010-06-13 @ 10:11:20
Postat av: Jens

Så hur blev det igår till slut?

2010-06-14 @ 09:37:43
Postat av: SARA

det blev helt enkelt ingenting, det var ju tillslut bara jag och malin som kunde.

2010-06-15 @ 16:22:42
URL: http://saralee.devote.se
Postat av: Jens

Lite synd att ni inte gör det som ni bestämt, men saker kan ju förändra sig under tidens gång... bara ni ser fram emot nya tag i höst, då vi kör igång ett döbra Mansikkaår - troligen det bästa hittills! Det är upp till er, vänner! (och lite till oss ledare med)



Börja funderar redan nu vad ni vill, jag har redan flera nya idéer... :)



Men fram tills dess: anmäl er till avslutningshajken för böveln! Den blir awesome.

2010-06-16 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0