Om att hjälpa till vid Scouternas Loppis den 12-14/3

De Mansikkor som vill och kan hjälpa till vid den stora loppisen på Malmö Mässan har följande alternativa tillfällen att välja på.

Fredag 12/3: Från 12 på dagen till sena kvällen. (Vet inte vad det är för klockslag på kvällen, det är väl tills det är klart antar jag)

Lördag: ca. 9-15
Söndag: ca. 9-15

Anmäl er senast fredag (men gärna bums) genom att maila mig på [email protected] eller genom att skriva en kommentar här.

Kan man inte vid ett helt tillfälle så är det bra om man kan ange mellan vilka tider man kan. Man får hjälpa till vid alla tillfällen om man kan och vill. Det ska jag i alla fall göra.... (Tänk på att om ni anmäler er så räknar kåren med att ni kommer, så kolla upp så att ni faktiskt kan.)

Kom igen, alla som vill upp med en hand. Det blir skoj!

/Ann

Kommentarer
Postat av: SARA

Jag kan vara med på söndagen :)

2010-02-18 @ 22:05:15
Postat av: Ann

Super! Jag meddelar Lena!

2010-02-19 @ 08:02:10
Postat av: SARA

Gör så :)

2010-02-19 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0