FREDAGSKVÄLLHOSANTON

Godkväll!
Känns faktiskt som om det var en evighet sen man träffade alla, men det var fan senast igår! Och fyfan vad trevligt jag/vi hade. Vi träffades allihopa (-Ludde och Jenny, +Josse och Jon) hemma hos Anton och chillade ända fram till tolv-slaget då alla stack hem. Trots att jag mådde skit när jag kom, så fick ni mig på ett super humör och jag hade faktiskt jäkligt kul!

Kameran var såklart med, så bilder bjuder jag på:
(Vet om att vissa av er är väldigt stränga med att inte vilja visa er på vissa bilder, så det är bara att logga in på bloggen och ta bort de bilder ni skäms över)


Sleden?


(L)


Tuffaste grabben on earth!


Anton tjillar läget.


Kalle var osså mä!


Vi spelade kort, Rasmus och Anton föll för detta.


Jobbig blixt? ;)


(L)


Erik och Kalle inne i ett spel, maha!


Sötaste paret ever, del 1.


Brottning?


Sötaste paret ever, del 2.


Sötaste tjejen med det finaste leendet!

Nu får det räcka. JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss från Malleeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: SARA

auw, jag älskar mansikka määst! <3

puss på er, sjukt mysig kväll! :)

2010-03-07 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0