Nattvolley-bilder efterlyses..

Ann och Erik: Hade ni en bra födelsedag? Fick ni vad ni önskat er? Det hoppas jag!

Jens: Jag väntar, eller. Vi väntar, rättare sagt, på dina fotografier från nattvolleyn.
Vart tar dom vägen?
Och var förresten Rammstein (stavning?) bra i måndags? Om dom nu kan vara bra ens..

"Ledarna": Glöm inte bort att handla material, så blir det snickeri på söndag..
I look forward to it! Det ska bli roligt.

Och alla andra: LOOOOVE YOU ALL och vill bara säga hur bäst ni är! Hihi.

Det var allt för mig, lite boring information, men om man har frågor så ska man ju alltid fråga? Eller hur, haha. Och sen ska jag ta reda på vad "ödmjuk" betyder, Jens kallade mig det och man vet aldrig med honom.. See you on sunday (HEHEHEHHEHE, sol-dag). Haha, det är kväll och jag har tråkigt. Jag börjar bli som Karl. Oh no. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ann

1. Jag fick en förkylning i födelsedagspresent. Den kan jag inte minnas att jag önskat mig... ;o)



2. Rammstein är kul, varför var jag inte och såg dem? Fast jag har ju redan sett dem ett par gånger förstås ;op



3. Har inte glömt bort något handlande. Dock har jag inte fått besked om ekonomiskt understöd. Anders har kontakat Husie för att de ska säga OK, sen hoppas vi på att huset kanske vill stå för fiolerna.

2010-02-18 @ 08:09:55
Postat av: MALIN

1. synd. krya på dig!!!



2. det jag har hört av dom suger ;)



3. det låter underbart!

2010-02-18 @ 12:10:11
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Ann

1. Jobbar på det



2. Dom brukar göra riktigt coola scenshower om inte annat, så det kan vara sevärt även för den som inte är så förtjust i musiken.



3. Indeed

2010-02-18 @ 12:41:29
Postat av: kArL

Haha, tro mig, det är jättekul och vara jag. xD

2010-02-18 @ 19:26:38
Postat av: Jens

1. öh, jaja

2A. Bilderna ligger på min dator hemma men jag har inte suttit vid den på väldigt länge, så det får dröja lite till. Kanske till i helgen.

2B. Rammstein var asgymma. Väldigt påkostad show med mycket eld, explosioner, rök, prylar, ljus etc.

3. Ingen kommentar där. Det blir nog ett bra bygge! För er som är mindre intresserade av detta har jag en sidouppgift. Som Äppel Päppel-böckerna. Fast ni är nog för små för DEN referensen. Äh..



Gonatt!

2010-02-18 @ 23:16:59
Postat av: Ann

Ooh, Äppel Päppel-böckerna! Jag gillade dem starkt!

2010-02-19 @ 08:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0