Dagens hjälte: Patricia, så JA, det blir volleyboll

Patricia fixar så att vi kommer till Vellinge ikväll, och det är tur för er mansikkor, eftersom detta inte är nåt som gör sig själv.

Ses 21.10 på lokalen, Patricias mamma och jag kör dit. På vägen hem byter vi ut Patricias mot Saras föräldrar.
Stor-Rasmus hänger med och backar upp oss.
Ta med:
- sportiga kläder o skor. Skjorts kan innebära skrubbsår, långa byxor räddar knäna.
- en lapp som era föräldrar skrivit på. Jag mailar denna till er! Eller skriv er egen.
- en hundring för avgiften, 75 kr plus transport 25kr.
- pengar till käk och kiosk med
- Matsäck är inte fel.
- Vattenflaska
Om ni tror er vilja sova så ta med sovsäck och liggunderlag (det ska jag, fast jag tror inte där är mycket tid till det).

Hör av er till mig eller Patricia om ni har frågor osv.


Kommentarer
Postat av: MALIN

mina föräldrar är inte hemma och kommer nog inte vara så nyktra på lördag.

2010-02-04 @ 18:12:10
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är inte Sara en hjälte som ser till att vi kan komma hem igen efter nattavolleyn

2010-02-05 @ 10:53:18
Postat av: MALIN

låter superbra!!!!! längtar :D

2010-02-05 @ 12:05:11
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Jens

Jo Sara får också god status, men det är inte skjutsen jag är ute efter - det är att ta ansvar för sig själv och sina kompisar. Om ingen planerar ihop hur det går till, blir det inget av det - det trodde jag ni hade insett vid det här laget? ;)

2010-02-05 @ 15:33:38
Postat av: Anton

haha mina päron är nog inte heller nyktra ;)



när kommer vi hem? ungefär

2010-02-05 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0