Hej februari!

Ny månad, ny vecka, ny dag, nya misstag och nya tag.
Igår var det möte, som Jens skrev härnedan och det blev väl väldigt lyckat, tyckte jag. Vi poppade popcorn, blandade saft som blev blå och försökte göra blåa negerbullar, men det luktade surt som fan, men gott vart det! Vi fortsätte trycka tröjor, lärde oss om uppställningen till volleybollen till fredag och.., var allmänt Mansikka-aktiga.
På fredag ska vi bort till Vellinge på kvällen och spela volleyboll hela natten. Från tio på kvällen till halv åtta på morgonen, och jag känner att det kommer bli jäkligt lyckat det med! Fast, jag kommer vara väldigt trött på jobbet sen, men det får man ta.. Hehe.
Och Mansikkor: Glöm inte att boka in den 20;e februari hos Anton!!!!!! Puss /Malin.

Kommentarer
Postat av: Jens

Vellinge är det. Men med risk för att bli glädjedödare så vill jag påminna om att vi är sena att anmäla oss, så vi väntar på mail från ERROR (Vellinges seniorlag). Bara att hålla tummarna på att vi får va me. Jag hör av mig så fort jag vet.

2010-02-01 @ 13:56:01
Postat av: Sara

Well, hoppas vi kommer med!

kommer bli mysigt. :)

<3

2010-02-01 @ 18:00:00
Postat av: MALIN

jens: det låter bra! synd om det inte blir av, för jag är riktigt peppad inför det nu!

2010-02-01 @ 18:41:17
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0